» Praktische informatie » Kerkdiensten

donderdag 21 mei 2020 om 10:00 uur

Hemelvaart - Online SAGE-dienst
Voorganger(s): Mw. ds. S. Bloemert, Heerlen en mw ds. R. Jellema, Oss

Op Hemelvaartsdag, 21 mei 2020, zal er zoals ieder jaar een SAGE- viering zijn. Dit keer ook online en tevoren gefilmd vanuit Grave. Ds. Ruth Jellema en ds. Sophie Bloemert gaan samen voor; enkele gemeenteleden uit Grave zullen meewerken met zang, lezing en gebed.

Graag willen we proberen u hierbij nog wat meer te betrekken. Want nadat Jezus definitief uit hun midden is verdwenen, gaan de leerlingen aan de slag, zo vertellen de evangelisten ons. Wij vragen ons af: hoe is dat voor u? Waartoe inspireert uw geloof u? Misschien nog wel extra in deze coronatijd? Wat wilt u daarover delen?

We zijn benieuwd naar uw inbreng, die we graag vóór woensdag 13 mei a.s. ontvangen via s.bloemert@protestantsekerk.nl? We kunnen uw reactie (als u wilt anoniem) dan ergens in de dienst een plekje geven. Bij voorbaat dank!

Gezamenlijke Kerkdienst in Cuijk - Pinksteren
datum en tijdstip 19-05-2024 om 10:00 uur